MODÜL 1
YÖNETİCİ ASİSTANININ TEMEL ÖZELLİKLERİ VE ÇEŞİTLERİ Yönetici Asistanının Tanımı Yönetici Asistanı Karakterleri Yönetici Asistanının Yöneticiyi Temsil Etme Yeteneği Yönetici Asistanının Sorumluluk Alanları
YÖNETİCİ ASİSTANLIĞINDA İLETİŞİM BECERİLERİ Telefonda İletişim – Vaka Çalışmaları Yazılı İletişim – (Örnek Yazışmalar – İş Mektupları- Örnek e-mailler ) Sözlü İletişim Sözsüz İletişim (BEDEN DİLİ)
YÖNETİCİ ASİSTANLIĞINDA ETKİN DİNLEME İyi Bir Dinleyici Nasıl Olunur ? İletişimde Dinlemenin Önemi Etkin Dinlemenin Becerileri (Vaka Çalışmaları) Doğru Soru Sormanın Önemi Yüzyüze İletişimde Dikkat Edilmesi Gerekenler
MODÜL 2
PROTOKOL GÖRGÜ KURALLARI Ziyaretçi Karşılama Ve Ağırlamada Dikkat Edilmesi Gerekenler Yemeklerde Görgü ve Nezaket Resmi Protokolde Giyim Kuralları Protokolde Çiçek Kurumsal Dünyada İmajın Önemi
ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ Etkili Sunumun Kuralları Etkili Sunum içeriğinin Oluşturulmasının Önemi Sunum Tekniklerinde Renk Kullanımı
MODÜL 3
YÖNETİCİ ASİSTANLIĞINDA ORGANİZASYON BECERİLERİ Seyahat Organizasyonu Toplantı Organizasyonu ve Planlama (Örnek Top Planlama) Digital Dünyada Toplantı Organizasyonu Toplantı Masa Düzenlemeleri Şirket içi /Şirket dışı Davet Organizasyonu İŞ HAYATINDA NETWORKING SİZE KAZANDIRACAKLARI Yönetici Asistanlarına Gelişim Önerileri
MODÜL 4
YÖNETİCİ ASİSTANLIĞINDA ETKİLİ ZAMAN YÖNETİMİ Zaman Yönetimi Eksikliği Sebepleri Zamanı İyi Planlama (vaka çalışmaları) Zaman Yönetimi Matrisi Ajanda Yönetimi
STRES VE KRİZ YÖNETİMİ Kişisel Stres Yönetimi Örgütsel(şirket içi) Stres Yönetimi Zor Kişiler İle Başa Çıkabilme ve Problem Çözebilme Duygu Yönetimi ( üzüntü – kızgınlık … olumsuz duyguların yönetimi) Stres Altında Çalışma ve Karar Verebilmek |
Tidak ada komentar:
Posting Komentar